Reklama2013-08-23
3

Dom z dziećmi w nowym katalogu IKEA

Motywem przewodnim katalogu IKEA na 2014 rok jest życie rodzinne z dziećmi. Katalog trafi do dystrybucji 26 sierpnia w liczbie 4,5 mln egz.

Nowy katalog IKEA - obowiązujący od września br. do lipca przyszłego roku - zawiera pomysły i rady, jak urządzić dom, aby ułatwić rodzinie wspólne spędzanie czasu oraz uczynić codzienne życie jeszcze wygodniejszym, a przy tym bardziej przyjaznym dla środowiska i oszczędniejszym. Katalog prezentuje oczywiście meble, akcesoria i inne produkty dostępne w ofercie IKEA.

- IKEA od lat wspiera rodziny z dziećmi, tworząc rozwiązania idealnie dostosowane do ich potrzeb. W tym roku chcemy jeszcze bardziej skoncentrować się na tym, co w życiu rodzinnym jest najważniejsze - na byciu razem. Wiemy, że dzieci, najważniejsi ludzie na świecie, uwielbiają spędzać czas ze swoimi rodzicami, a to, czym w danym momencie się zajmujemy, nie ma aż takiego wielkiego znaczenia, gdy robimy to wspólnie. Może to być zabawa, pieczenie ciasteczek, sortowanie skarpetek czy po prostu leżenie na sofie - każda chwila ma znaczenie - opisuje Evelyn Higler, dyrektor generalny IKEA w Polsce. - W IKEA chcemy zawsze inspirować ludzi do dokonywania pozytywnych zmian w życiu. Zachęcamy więc rodziców, aby spojrzeli na swoje życie z dziećmi i swój dom w nowy, kreatywny sposób, aby wszyscy czuli się w nim lepiej każdego dnia - dodaje.

Trzy lata temu IKEA zleciła agencji Family Kids and Youth badania na temat życia rodzinnego oraz rozwoju dzieci i znaczenia zabawy, obejmujące 11 tys. gospodarstw domowych z 25 krajów, również z Polski. Okazało się, że prawie połowa badanych rodziców za bardzo przejmuje się bezpieczeństwem swoich dzieci i bywa nadopiekuńcza. Rodzice chcieliby też spędzać więcej czasu ze swoimi pociechami, a także zapewniać im dobrą zabawę oraz możliwość rozwoju ich pasji i umiejętności. Natomiast dla dzieci bardzo ważne jest przebywanie z rodzicami, niezależnie od tego, co wspólnie robią. Aż 73 proc. ankietowanych dzieci w wieku 7-12 lat powiedziało, że woli bawić się z rodzicami niż oglądać telewizję.

Dystrybucja nowego katalogu IKEA do 4,5 mln polskich domów zacznie się 26 sierpnia. Jednocześnie ruszy kampania reklamowa pod hasłem „Daj spokój - dom to frajda”. Za kreację kampanii odpowiada agencja JWT Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:IKEA, katalog IKEA

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas