Prasa2019-01-16
4

Dominika Jóźwiak dyrektorem reklamy w „Vogue Polska”. Odchodzi Monika Wdowiak

Dominika JóźwiakDominika Jóźwiak

Nowym dyrektorem działu reklamy w magazynie „Vogue Polska” (Visteria) została Dominika Jóźwiak. Na stanowisku zastąpiła Monikę Wdowiak, która rozstała się z tytułem.

Dominika Jóźwiak wcześniej pełniła funkcję szefa ds. kluczowych klientów w „Vogue Polska”. W rozmowie z nami stwierdziła, że jej obowiązki się nie zmienią - będzie nadal zajmować się budowaniem relacji z klientami oraz monitoringiem brandu - szczególnie wydania drukowanego.

Monika Wdowiak - dotychczasowa dyrektor działu reklamy - rozstała się z wydawnictwem. Jak deklaruje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl "planuje krótką przerwę w pracy".

W listopadzie ub.r. wydawca podał, że średnia sprzedaż pierwszych pięciu numerów miesięcznika „Vogue Polska” wynosiła 82 742 egz., z czego 76 723 egz. sprzedawało się w kioskach i salonach prasowych, a 6 019 w prenumeracie.

Redaktorem naczelnym „Vogue Polska” jest Filip Niedenthal, a dyrektor zarządzającą Visterii - Justyna Markiewicz. Spółka została założona przez Katarzynę Kulczyk.

Z kolei na początku lipca ub.r. Hanna Rydlewska awansowała na stanowisko dyrektora działu internetowego „Vogue Polska”, a do redakcji Vogue.pl dołączyli Barbara Czyżewska, Anna Konieczyńska-Dobrosielska i Mateusz Golis.

Polska jest 23. krajem, który ma własną edycję "Vogue’a. Magazyn zadebiutował w Stanach Zjednoczonych w grudniu 1892 roku. Właścicielem pisma jest firma Condé Nast International.

Autor:NB

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas