Drugi sezon „Domowych rewolucji” oglądało średnio 137 tys. widzów. Produkcja miała zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności od średnich stacji.
„Domowe rewolucje 2” na antenie HGTV oglądać można było w soboty o godz. 22.00, w okresie od 9 września do 28 października br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 137 tys. osób, co przełożyło się na 1,11 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 1,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (zsumowane wyniki oglądalności programu na żywo wraz z uwzględnieniem widowni przesuniętej w czasie) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/hgtv-z-kolejnym-spotem-promocyjnym-widzowie-uslysza-w-nim-nowa-piosenke-zespolu-lasery ##
Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 23 września br., który zgromadził 166 tys. widzów.
Program zdecydowanie podnosi średnie dobowe udziały HGTV, które na przykład we wrześniu br. wyniosły odpowiednio 0,45 proc. i 0,57 proc.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/zglos-remont-i-kolejne-sezony-programow-szelagowskiej-i-popielarskiej-jesienia-w-hgtv ##
„Domowe rewolucje” to kolejny program wnętrzarski, w którym Dorota Szelągowska urządza wnętrza. Ekipa budowlańców pod przewodnictwem Szelągowskiej w pięć dni przeprowadza remont całego mieszkania lub domu.