Reklama2005-06-13
0

Domy mediowe WPP zwycięzcami światowego przetargu Shella

Sieci domów mediowych MediaCom i Maxus (WPP) wygrały przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego koncernu Shell o wartości 240 mln dolarów.

Firmy WPP startowały w przetargu jako Team Media for Shell. Zespół obsługujący Shella będzie kierowany przez MediaCom UK z Londynu, dotychczas współpracujący z tym naftowym koncernem. MediaCom i Maxus rozpoczną współpracę z Shellem 1 lipca. Będą odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów zarówno dla całego koncernu, jak i należących do niego marek Pennzoil i Quaker State.

Marcin Burdach, marketing manager odpowiedzialny za kanały sprzedaży w Shell Polska, poinformował serwis press, że decyzja ta nie oznacza jakichkolwiek zmian dla polskiego rynku. 

Autor:Press

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas