Reklama2009-10-02
0

Dorota Haller nowym dyrektorem marketingu PLL LOT

Pierwszego października 2009 r. funkcję dyrektora marketinguPolskich Linii Lotniczych LOT objęła ponownie Dorota Haller.

Haller odpowiadać będzie za wszystkie działania marketingowe ikomunikacyjne firmy. Do jej obowiązków będzie należało równieżrozwijanie produktu PLL LOT, nadzór nad programami lojalnościowymii sprzedażą internetową oraz call center.

Dorota Haller zanim dołączyła do LOT-u, pracowała nastanowisku dyrektora ds. strategii i marketingu w randze członkazarządu w pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Wcześniejjako managing partner DNH Marketing Institute prowadziła projektydoradcze z zakresu marketingu i PR, między innymi dla takich firm,jak Polskie Radio Program Trzeci czy Rabobank. W swojej karierzeDorota Haller - w latach 2005-2007 - pracowała już w PLL LOT jakodyrektor biura marketingu, produktu i PR. Wcześniej pełniła funkcjemenedżerskie m.in. w Pionie Marketingu i Kolportażu Domu PrasowegoŻycia Warszawy oraz w EMI Music. Związana była także z firmą HenkelPolska oraz agencją reklamową Saatchi & Saatchi.

Haller jest ekonomistą, absolwentem SGH w Warszawie.

Autor:pr

Więcej informacji:Dorota Haller, LOT, PLL LOT

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas