Prasa2021-07-06
0

Dorota Sulich-Długosz dyrektorką biura reklamy Wydawnictwa Kukbuk

(fot. materiały prasowe)(fot. materiały prasowe)

Dorota Sulich-Długosz wraca do Wydawnictwa Kukbuk na stanowisko dyrektorki biura reklamy. Stanowisko było nieobsadzone podczas jej nieobecności.

Sulich-Długosz od sierpnia 2020 roku pracowała jako key account director w agencji Prospero Film & Media. Wcześniej przez sześć lat związana była z Wydawnictwem Kukbuk, początkowo jako manager ds. reklamy, a potem jako dyrektorka biura reklamy. W przeszłości była specjalistką ds. reklamy m.in. w Edipresse Polska i Marquard Media Polska.

„W związku z rozwojem wydawnictwa oraz rozszerzeniem jego działalności o nowe produkty i usługi, jakimi są np. ebooki oraz KUK Studio, zaistniała także potrzeba rozbudowy zespołu biura reklamy. Dorota jest osobą sprawdzoną, dobrze znającą specyfikę naszych tytułów oraz formułę pracy w wydawnictwie, zatem była dla nas naturalnym wyborem” - komentuje Daria Pawlewska, wydawczyni oraz redaktorka naczelna magazynu „Kukbuk”.

Poza Sulich-Długosz w biurze reklamy są Anna Białobrzeska (sprzedaż powierzchni reklamowej w wydaniach drukowanych), Magdalena Korcz (działania eventowe i marketing) oraz Kacper Widuch (reklama online i działania digital).

Magazyn „Kukbuk” w tym roku zmienił cykl wydawniczy: ukazuje się już nie jako dwumiesięcznik, a jako kwartalnik.

W 2019 roku przychody wydawcy pisma „Kukbuk” i związanego z nim serwisu internetowego zwiększyły się o 3,1 proc. do 6,43 mln zł. Przy wzroście kosztów operacyjnych o 0,5 proc. do 6,39 mln zł wynik netto poszedł w górę z 87,8 tys. zł straty do 22,7 tys. zł zysku.

Autor:jsx

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas