Prasa2010-03-24
4

Dorota Wellman gwiazdą kampanii „Claudii”

Dorota Wellman będzie twarzą kampanii reklamowej wspierającej relaunch miesięcznika „Claudia”. Akcja – przygotowana przez G+J Polska we współpracy z agencją Young & Rubicam i domem mediowym Starcom – obejmie telewizję, radio, internet i prasę.

Dorota Wellman będzie reklamować miesięcznik „Claudia”, którego majowe wydanie ukaże się w zmienionej formie (więcej). Relaunch magazynu obejmuje zarówno jego zawartość merytoryczną, jak i szatę graficzną, a także hasło przewodnie, które będzie brzmieć: „Pismo dla prawdziwych kobiet”.

Akcja reklamowa „Claudii” z udziałem Doroty Wellman będzie prowadzona od 15 kwietnia w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, TVN Style, stacje z pakietu At Media), radiu (RMF FM), prasie (czasopisma G+J Polska i „Newsweek” – wydanie specjalne „Newsweek Kobieta”) oraz internecie (serwisy G+J Polska i wp.pl). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca roku – przygotował dział marketingu miesięcznika we współpracy z agencją Young & Rubicam, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Dorota Wellman, Claudia

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas