Reklama2010-09-30
2

Dorota Zawadzka reklamuje „Wieczór Gier Rodzinnych” Hasbro (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania „Wieczór Gier Rodzinnych”. Twarzą akcji – prowadzonej przez firmę Hasbro – jest Dorota Zawadzka.

Kampania „Wieczór Gier Rodzinnych” zachęca rodziców i dzieci do wspólnego spędzania czasu przy grach planszowych. W akcji – prowadzonej przez produkującą takie gry firmę Hasbro – występuje Dorota Zawadzka, psycholog dziecięcy znana z emitowanego w TVN programu „Superniania”. W ramach działań uruchomiono serwis wieczorgier.pl i profil na Facebooku, gdzie można czytać porady i zadawać pytania dotyczące wychowywania dzieci, brać udział w konkursach oraz dzielić się zdjęciami z innymi użytkownikami.



Akcja reklamowa od połowy września jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN – kanał główny i tematyczne, stacje z pakietu At Media; działania product placementowe w „ Dzień Dobry TVN” i „Świat według dziecka” w TVN Style), internecie (strony o profilu kobiecym, wyszukiwarki), prasie (kobiece magazyny poradnikowe i TV guide’y) oraz punktach sprzedaży (promocje dotyczące gier planszowych).

Za strategię kampanii oraz planowanie i zakupem mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas