Reklama2013-03-01
1

„Doświadczenie, jakość i smak” w wiosennej kampanii Domino’s Pizza

Na outdoorze, w kinach i internecie rusza kampania reklamowa pizzerii Domino’s Pizza. Akcję przygotowały agencja Brands Alive Advertising i dom mediowy Open and Partners.

Zaplanowana na cały marzec kampania Domino’s Pizza ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Z jednej strony reklamy prezentują najważniejsze wartości tej marki, takie jak doświadczenie, jakość i smak. Ponadto informują, że duża pizza w Domino’s Pizza kosztuje 29 zł.

Akcja obejmuje outdoor (nośniki wielkoformatowe w centrum Warszawy, billboardy, spoty na ekranach w metrze, autobusach i tramwajach), kina oraz internet (działania w social media, reklamy targetowane behawioralnie).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brands Alive Advertising, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Open and Partners.

 

Autor:tw

Więcej informacji:Domino’s Pizza

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas