Internet2011-12-15
0

dot360 łączy się w grupę z Rosenbot i !Buzz PR

Agencja interaktywna dot360 połączyła się ze studiem graficznym Rosenbot i zespołem agencji !Buzz Public Relations. W efekcie powstała Grupa dot360.

Wraz z połączeniem się ze studiem grafiki i animacji Rosenbot, Grupa dot360 wydzieliła własne wyspecjalizowane działy: interaktywny dotInteractive oraz PR-owy getPR. - Dążymy do tego, by nie tylko dostarczać narzędzia interaktywne, ale również atrakcyjny kontent wideo oraz grafiki 2D i 3D - opisuje Karol Komorowski, dyrektor zarządzający i współwłaściciel firmy.

W ofercie Grupy dot360 znalazły się także postprodukcja, montaż online i offline oraz koncepcyjne opracowywanie kreacji kampanii promocyjnych. W najbliższym czasie w firmie zostanie utworzone stanowisko do profesjonalnej korekcji koloru i kompozycji stereoskopowej. Z Rosenbotu do Grupy dot360 przeszedł m.in. Artur Kopp, obejmując funkcję partnera zarządzającego i przejmując nadzór artystyczny i postprodukcyjny nad działaniami agencji.

Natomiast z !Buzz Public Relations do Grupy dot360 przeszła Maja Sztenke, obejmując stanowisko PR managera. Sztenke zajmuje się obsługą marki Rossignol oraz wspólnie z dotInteractive rozwija usługę biura prasowego.

Autor:tw

Więcej informacji:dot360, Rosenbot, !Buzz PR

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas