Kultura 2021-04-06
6

Trzeci sezon „Down the road” jeszcze w tym roku w Player.pl. Startują castingi

Pod koniec 2021 roku w serwisie Player.pl pojawi się trzeci sezon programu „Down the road”, który ponownie poprowadzi Przemysław Kossakowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do projektu.

„Down the road” to polska wersja belgijskiego formatu. Audycja opowiada o szóstce młodych osób z zespołem Downa, które wraz z Przemysławem Kossakowskim ruszają w podróż po sześciu krajach. Zmierzają się ze stereotypami, które często określają ich jako niesamodzielnych i wymagających opieki.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Pierwszy sezon cyklu w TTV oglądać można było wiosną ub.r. Drugi trafił do oferty Player.pl 10 stycznia br., a premierowe odcinki w stacji właśnie są emitowane.

Trzeci sezon pod koniec roku w Player.pl

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że program będzie kontynuowany, trzeci sezon ma mieć premierę w serwisie Player.pl pod koniec 2021 roku.

Nowe odcinki „Down the road” ponownie poprowadzi Przemysław Kossakowski. - Trzecia odsłona Down the Road powinna moim zdaniem ostatecznie dowieść, że ludzie z zespołem Downa to społeczność złożona z ludzi o niezwykłym potencjale, którzy potrzebując pomocy, sami są w stanie dać wiele w zamian. Tworząc drugi sezon zależało nam, aby pokazać, że sukces części pierwszej nie był przypadkiem, że wartościowych ludzi z zespołem Downa jest o wiele więcej i że potrzebują nie tylko zauważenia, ale też pomocy na wielu płaszczyznach. Myślę tutaj o aktywizacji społecznej, zawodowej, ale też zwyczajnego, codziennego, ludzkiego wsparcia - komentuje Przemysław Kossakowski. - Teraz, chciałbym, aby ta świadomość została ugruntowana. Ludzie z zespołem Downa i ich rodziny to wielka społeczność, która cały czas żyje zepchnięta na margines naszej rzeczywistości. Chciałbym, aby to zaczęło się zmieniać - dodaje.

Wystartowały castingi

Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do trzeciej edycji programu. Aby wziąć udział w projekcie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie downtheroad.pl.

Za produkcję trzeciej serii polskiej wersji projektu odpowiada firma Wiernik Pro (drugą transze odcinków realizowana była przez GPlus Production).

Drugi sezon „Down the road” na antenie TTV oglądać można w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 21 lutego br. Średnia widownia czterech pierwszych odcinków programu wyniosła 522 tys. osób, co przełożyło się na 4,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,16 proc., a w grupie 16-49 było to 3,39 proc.

Autor: MK

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas