Drugi sezon programu „Down the road” po czterech tygodniach emisji ogląda średnio 522 tys. widzów. Cykl względem emitowanego rok temu pierwszego sezonu zyskał 27 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Cykl „Down the road 2” na antenie TTV oglądać można w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 21 lutego br. Średnia widownia czterech pierwszych odcinków programu wyniosła 522 tys. osób, co przełożyło się na 4,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się drugi odcinek cyklu. Przyciągnął uwagę 609 tys. osób.
W porównaniu do emitowanego rok temu pierwszego sezonu program zyskał 27 tys. oglądających. Pierwsze cztery odcinki śledziło wówczas 495 tys. osób, co przełożyło się na 4,28 proc. udziału w 4+ oraz 7,69 proc. w 16-49.
TTV w paśmie emisji programu zajmuje siódme miejsce w całym rynku telewizyjnym. Z kolei w grupie 16-49 stacja jest czwarta, a wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku 16-49 lat kanał zajmuje miejsce trzecie.
Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,16 proc., a w grupie 16-49 było to 3,39 proc. Tym samym program ma zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
Prowadzącym Przemysław Kossakowski
„Down the road” to polska wersja belgijskiego formatu, który został zrealizowany w Belgii i emitowany również w telewizji holenderskiej. Program opowiada o młodych osobach z zespołem Downa, które wraz z Przemysławem Kossakowskim ruszają w podróż po europejskich krajach. Zmierzają się ze stereotypami, które często określają ich jako niesamodzielnych i wymagających opieki.
Drugi sezon programu od 10 stycznia dostępny jest w player.pl.