Reklama2015-03-20
2

DPD z nowym logo i hasłem „Your Delivery Expert”

Firma kurierska DPDgroup wprowadza nową identyfikację wizualną (przygotowaną przez agencję Lippincott) w swoich wszystkich europejskich oddziałach, także w Polsce. Jednocześnie zyskała nowe hasło przewodnie - „Your Delivery Expert”.

Podobnie jak w poprzednim logotypie, kluczowym elementem nowego znaku DPD jest kostka symbolizująca paczkę, będąca symbolem mocno kojarzonym z tą marką. W nowym logo kostka jest czerwona, a nazwa firmy zapisana małymi a nie jak wcześniej wielkimi literami. Ze znaku zniknął czarny kolor.

- W nowym logo została również wykorzystana barwa czerwona. Zastosowany odcień jest jednak nowocześniejszy i świeższy niż w poprzednim logotypie. Czerwień jest intensywna, pełna ciepłych emocji, takich jak zaangażowanie i troska o zadowolenie klienta i idealny stan każdej doręczanej paczki - opisuje Aneta Gasparska, kierownik ds. marketingu w DPD Polska. - Chcemy podkreślić, że nasze usługi oraz podejście do nadawcy i odbiorcy są przyjazne i przejrzyste - dodaje.

Identyfikacja wizualna została opracowana przez znaną agencję brandingową Lippincott, w oparciu o typografię zaprojektowaną przez grafika Hannesa von Döhren.

Jednocześnie zmieniło się hasło główne marki - z „In Time with Business” na „Your Delivery Expert”.

Odświeżenie identyfikacji wiąże się też z ujednoliceniem wizerunku grupy Geopost, która ze swoich marek DPD, SEUR, Interlink i Chronopost zdecydowała się eksponować przede wszystkim tę pierwszą. - Nadszedł czas, by zjednoczyć siły pod jedną marką DPDgroup i pokazać prawdziwą wartość dostarczaną klientom. To również okazja do przedstawienia doświadczeń DPD jako eksperta w doręczaniu przesyłek w skali lokalnej i międzynarodowej - podkreśla Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska.

Zmiana identyfikacji obejmuje oznakowanie wszystkich elementów działalności biznesowej DPD na rynkach europejskich, m.in. zewnętrznych i wewnętrznych depotów, samochodów, uniformów oraz strony internetowej. W Polsce dotyczy wszysrkich spółek kurierskich grupy DPD, także przejętej w ostatnim czasie Siódemki.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas