Ósmy sezon „Dr House’a” na antenie TVP2 ogląda średnio 1,31 mln widzów. Stacja w czasie emisji ostatniej serii medycznego serialu przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.
„Dr House 8” na antenie TVP2 pokazywany jest w czwartki o godz. 20.40 i 21.35, począwszy od 7 marca br. Po czterech tygodniach emisji średnia widownia serialu wyniosła 1,31 mln widzów. Przełożyło się to na 8,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 13,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą widownię zgromadził odcinek serialu wyemitowany 14 marca br. (o godz. 20.40). Obejrzało go 1,49 mln osób.
W czasie nadawania „Dr House’a 8” TVP2 przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, która w tym czasie pokazuje „Ojca Mateusza”, „Sprawę dla reportera” oraz początek magazynu „Elżbieta Jaworowicz. Tak było - tak jest”, co przekłada się na 23,89 proc. udziału. Druga jest TVN („W-11 - Wydział Śledczy” i „Kuchenne rewolucje”; 15,05 proc.), a trzeci - Polsat („Zdrady”, „Przyjaciółki” i „Na krawędzi”; 14,04 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka też jest ostatnia, ale pierwsze miejsce zajmuje tutaj Polsat przed TVN i TVP1.
Trzy topowe odcinki „Dr House’a 8”
Zobacz tabelę
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu