Reklama2012-11-12
1

Dr Pomponik reklamuje Pomponik.pl (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu plotkarskiego Pomponik.pl (Grupa Interia.pl). Akcję przygotowały firmy Opus B, RS Media i Plankton.

Głównym bohaterem kampanii jest fikcyjny dr Pomponik - specjalista z dziedziny plotkologii, „nauki” z pogranicza medycyny i dziennikarstwa polegającej na badaniu, diagnozowaniu, odkrywaniu sekretów, prześwietlaniu i komentowaniu zachowań celebrytów. Reklamy z dr. Pomponikiem podkreślają w ten sposób tematykę, którą zajmuje się Pomponik.pl.

Należący do Grupy Interia.pl Pomponik.pl w sierpniu zanotował 1,08 mln real users i 56 mln odsłon, a użytkownik spędził w nim średnio 37 minut (zobacz szczegółówe dane wszystkich serwisów plotkarskich).

Akcja reklamowa od 9 listopada jest prowadzona w telewizji (Discovery, BBC, AXN i TV Puls), prasie („Tele Tydzień”, „Teleświat”, „TV 14”, „Świat Seriali”, „Świat Wiedzy”, „Rewia”, „Film”), radio (RMF FM i RMF Maxxx) oraz internecie (serwisy należące do Grupy Interia.pl).

Kreację kampanii przygotowa agencja reklamowa Opus B, produkcją spotów radiowych zajęła się firma RS Media, a postprodukcją spotu telewizyjnego - studio Plankton.

Autor:tw

Więcej informacji:Dr Pomponik, Pomponik.pl

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas