Reklama2014-03-11
3

Draft FCB zmienia nazwę na FCB

Sieciowa agencja reklamowa Draft FCB zmienia nazwę na FCB (Foote, Cone & Belding).

Obecna nazwa agencji weszła w życie w 2006 roku w wyniku połączenia dwóch podmiotów: Foote Cone & Bleding i Draft Direct Worldwide. Po obecnym rebrandingu oddziały agencji w poszczególnych krajach będą nosiły skrót FCB oraz nazwę miasta, w którym się znajdują (FCB Paryż, FCB Madryt  itp.). Przy czym nowojorskie biuro agencji nosić będzie nazwę FCB Garfinkel, od nazwiska jego szefa.

Jak mówi globalny CEO agencji, Carter Murray, od teraz „reprezentuje ona spójność oferty odzwierciedlającą się w nazwie”. Howard Draft, do niedawna pełniący funkcję prezesa firmy, pozostaje w niej jako doradca Murraya. 

W Polsce Draft FCB przez ostatnich kilka lat funkcjonowała jako Draft FCB + Ad Fabrika. Z drugiego członku tej nazwy firma zrezygnowała w połowie ub.r. (więcej na ten temat).

Początki Draft FCB sięgają 1873 roku i jest ona tym samym jedną z najstarszych agencji reklamowych na świecie. Obecnie jest częścią Interpublic Group, do której należą też Publicis, Omnicom i WPP.

Autor:jj

Więcej informacji:Draft FCB, FCB, rebranding

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas