Telewizja2011-03-30
4

“Dragons Den” ogląda w Czwórce 300 tys. widzów

Nadawany w telewizyjnej Czwórce show “Dragons Den - jak zostać milionerem” ma po czterech odcinkach średnio 300 tys. widzów. To więcej osób niż stację oglądało rok temu w tym paśmie, a widownia programu rośnie z odcinka na odcinek.

Format emitowany jest w niedziele o 21.00. Pierwszy odcinek zgromadził 207 tys. widzów, a czwarty przyciągnął przed ekrany już 374 tys. osób – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Średni udział TV 4 w czasie emisji show to 1,84 proc. w grupie 4+ i 2,22 proc. w komercyjnej 16-49.

W analogicznym okresie ub.r. Czwórkę w tym paśmie oglądało 260 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 1,56 proc. i 1,95 proc.

Niewiele mniejszą popularnością cieszą się też nadawane we wtorki o 21.05 powtórki “Dragons Den - jak zostać milionerem”. Ich średnia oglądalność po trzech odcinkach wyniosła 225 tys. widzów przy udziale na poziomie 1,46 proc. w 4+, zaś udział w 16-49 powtórek wynosi 2,38 proc. i jest wyższy niż przy premierach.

Z danych wynika, że show śledzą głównie mężczyźni, widzowie między 25. a 39. oraz 45. a 59. rokiem życia, mieszkańcy wsi, małych i dużych miast, a także osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

“Dragons Den – jak zostać milionerem” to program, w którym przedsiębiorcy i wynalazcy prezentują swoje pomysły na biznes piątce biznesmenów-milionerów, licząc na ich wsparcie. Format powstał w Japonii. Prowadzącym polską wersję jest Paweł Orleański.


Widownia “Dragons Den” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Profil widowni show

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas