Radio2008-01-25
0

'Drapacz Chmur+ i Radio ZET' już w sprzedaży

24 stycznia została wprowadzona na rynek radiowy nowa ofertahandlowa - "Drapacz Chmur+ i Radio ZET".

Kampanie zaplanowane w ramach projektu mają trafiać do codrugiego słuchacza radia w Polsce (na podst. badań słuchalnościradia SMG/KRC).

Dzięki ofercie reklamodawcy zyskują dodatkowe korzyści zjednoczesnego zaplanowania kampanii w Radiu ZET i Drapaczu Chmur+.Wartość dodatkowego rabatu wynosi 5 proc. na każdy z tychproduktów.

Oferta handlowa dostępna jest w Biurach Sprzedaży w CR MediaConsulting, Eurozet, Grupy Radiowej Agory i Time SA.

Autor:łk

Więcej informacji:Drapacz Chmur, Radio Zet

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas