Radio2007-05-08
0

'Drapacz Chmur Young' - nowy produkt na rynku radiowym

Time, CR Media Consulting i Agora wprowadzają do swoich ofert handlowych 'Drapacz Chmur Young'.

Pod względem wyników słuchalności i liczby stacji radiowych jest to największy na rynku produkt handlowy w targecie młodzieżowym - podano w komunikacie prasowym.

„Drapacz Chmur Young” został przygotowany z myślą o klientach, którzy chcą przeprowadzić ogólnopolską kampanię radiową skierowaną do osób w wieku 15-24 lata. W jego skład wchodzi aż 51 stacji radiowych skierowanych do młodzieży - sieć Radia Eska i Eski Rock, sieć Roxy FM oraz stacje sieci Ad.point - Antyradio i Planeta” – informuje nas Michał Marzysz, Product Manager Grupy Radiowej Time.

Podstawowe zalety „Drapacza Chmur Young” to uzyskanie najwyższego zasięgu kampanii przy niższych niż w stacjach ogólnopolskich kosztach dotarcia oraz niższy koszt zakupu pakietu niż w przypadku zakupu poszczególnych stacji osobno.

Zobacz tabelę49>

0,26

0,27

(SMG/KRC, styczeń – marzec 2007, target 15–24 lata, wielkość populacji 6 106 756)

W ramach „Drapacza Chmur Young” średnia cena spotu 30-sek. w dni powszednie (pasmo 06:00-23:00) wynosi ok. 6,9 tyś. zł, a najdroższy spot 30-sek. kosztuje 8,5 tyś. zł. W weekendy średnia cena spotu 30-sek. wynosi ok. 4,4 tyś. zł (pasmo 09:00-23:00), a najdroższy spot kosztuje 5,7 tyś. zł.

„Drapacz Chmur Young” można zakupić bezpośrednio w Time, CR Media Consulting i Agorze.

Autor:łk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas