Reklama2011-02-04
1

Dremel Trio: 3 narzędzia w 1

W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa elektronarzędzia Dremel Trio. Akcję na zlecenie Grupy Bosch realizuje ARBOvision Warszawa.

Kampania reklamowa urządzenia Dremel Trio podkreśla jego najważniejsze zalety: wysoką jakość, dużą precyzję i wszechstronne zastosowanie. Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości marki wśród ludzi zajmujących się fachowymi pracami kreatywnymi i dekoratorskimi.

 


Kampania obejmuje telewizję (m.in. product placement w programie „Dekoratornia” w TV 4), prasę („Dobre Wnętrze”, „M jak Mieszkanie”, „Zrób to sam”, „Majster”, „Automobilista”) oraz internet (działania ePR i social media z naciskiem na Facebook). Za kreację, realizację i planowanie mediów na potrzeby akcji odpowiada agencja ARBOvision Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Dremel Trio, Dremel

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas