Reklama2011-12-29
1

Drevny Kocur w kolejnej kampanii Budweisera (wideo)

W internecie rozpoczyna się kolejna kampania reklamowa piwa Budweiser (dystrybuowanego w Polsce przez CEDC) z udziałem Drevnego Kocura. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Kropka Bordo.

Nowa kampania Budweisera będzie realizowana przede wszystkim na Facebookowym i YouTube’owym profilu Drevnego Kocura. Będą tam prowadzone konkursy i zamieszczane grafiki oraz filmiki. W pierwszym Drevny Kocur zachęca do zgadywania, co mówi, obiecując, że autorzy najciekawszych odpowiedzi otrzymają gadżety.

Przypomnijmy, że Drevny Kocur jest brand hero Budweisera w Polsce od połowy ub.r., a działania marketingowe z jego udziałem prowadziła początkowo agencja Pride & Glory Interactive (więcej o tej kampanii). Do tej pory fanpage Drevnego Kocura jest w czołówce polskich stron piwnych na Facebooku - na koniec listopada z 37 tys. fanów zajmował 7. miejsce w tej kategorii (zobacz szczegółowe dane).





Obecną kampanię przygotowała i realizuje agencja Kropka Bordo, która zdobyła to zlecenie w przetargu zorganizowanym przez CEDC. Celem działań jest zwiększenie rozpoznawalności i sprzedaży Budweisera w Polsce.

Autor:tw

Więcej informacji:Drevny Kocur, Budweiser

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas