Radio2008-10-21
0

Droższe reklamy w Radiu ZET

Po raz pierwszy od ponad dwóch lat zmienia się cennik Radia ZET.Średnia podwyżka od 3 listopada wyniesie 4,7 proc.

Zmianie ulegną również ceny w ofercie handlowej RRM: ZETBarometr+ i ZET Barometr Young. Ceny w ofertach ZET Total orazPlaneta Sieć 18, pozostają bez zmian.

- Rok 2008 jest dla rynku radiowego kolejnym okresem intensywnejwalki o słuchacza. Pomimo stale rosnącej liczby stacji skierowanychdo wąskich grup docelowych, zmieniającym się stylu konsumpcjimediów oraz zwiększającej się roli internetu, pozycja Radia ZETpozostaje stabilna - mówi Jaromir Sroga, dyrektor sprzedaży imarketingu Grupy Eurozet. - Na przestrzeni ostatnich 7 lat RadiuZET przybyło 17 proc. nowych słuchaczy - dodaje Sroga.

Autor:łk

Więcej informacji:Radio Zet

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas