Reklama 2006-09-04
0

Droższe reklamy w Radiu Zet i Radiostacji

Od 18 września dom sprzedaży radia RRM podnosi ceny reklam nadawanych w Radiu Zet i Radiostacji oraz wszystkich produktów handlowych, w skład których wchodzą wymienione stacje.

W wyniku wprowadzonych zmian ceny w Radiu Zet wzrosną średnio o 8,4 proc. Podwyżce ulegną wyłącznie pasma w dni powszednie. Reklama w Radiostacji zdrożeje średnio o 13,2 proc. Nie zmieni się jej niedzielny cennik reklamowy.

 - Wzrost cen w naszych stacjach wynika z aktualnej sytuacji na rynku słuchalności, jest również reakcją na wzrost cen w stacjach konkurencyjnych – tłumaczy decyzję Krzysztof Jaworski, dyrektor RRM.

Autor: Brief-kk

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas