Radio2008-10-22
0

Droższe reklamy w Trójce

Średnio o 2 proc. wzrosną ceny reklam w Programie Trzecim PolskiegoRadia. Nowy cennik obowiązywać będzie od 10 listopada.

Najdroższy 30 sekundowy spot od poniedziałku do piątku jestmiędzy godz. 8-9 i wynosi 4,5 tys. zł. 3,8 tys. kosztuję między 7-8i między 9-10. Między 16-17 reklama kosztuje 2,5 tys. zł. W paśmiewieczornym najdroższa jest między 20-21 i kosztują 400 zł.

W weekendy 1,8 tys. trzeba zapłacić za reklamę w godz. 10-10.30.Między 14-15 800 zł. Po godzinie 20 reklama kosztuje 400 zł.

- 2-procentowa podwyżka cen emisji reklam w Programie Trzecim,wynika z rosnącego zainteresowania reklamodawców tym medium.Jednocześnie ma na celu dostosowanie cen do aktualnej sytuacji narynku radiowym przy zachowaniu atrakcyjnych kosztów dotarcia dogrup celowych reklamodawców Programu Trzeciego - komentujewprowadzone zmiany Elżbieta Szymańska, szef działu wsparciasprzedaży PR3.

Autor:

Więcej informacji:Trójka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas