Reklama2013-03-08
0

Druga odsłona kampanii „Sekrety Życia”. Partnerem Mokate

Ruszyła druga odsłony kampanii społecznej „Sekrety Życia” realizowanej na rzecz Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”. W akcji bierze udział 12 gwiazd, m.in. Dorota Gawryluk, Anna Popek i Agata Młynarska. Partnerem i sponsorem projektu została firma Mokate.

Celem kampanii jest profilaktyka i zwiększenie świadomości Polek na temat własnego zdrowia i życia. Skierowana jest do wszystkich kobiet w całej Polsce, bez względu na wiek i miejsce zamieszkania. Akcja opiera się na dwunastu „Sekretach życia”, każdy z nich ma swoją ambasadorkę - znaną osobą. W tym gronie są Dorota Gawryluk, Monika Kuszyńska,  Marzena Rogalska, Alicja Majewska, Anna Wyszkoni, Anna Popek, Maria Szabłowska, Agata Młynarska, Krystyna Wechmann,  Katarzyna Cerekwicka, Olga Borys i Olga Bończyk.

Firma Mokate angażuje się w akcję nie tylko jako sponsor i partner strategiczny, lecz także na poziomie kontaktu bezpośredniego z klientem. W czasie trwania akcji całe portfolio Mokate Cappuccino w torebkach będzie oznaczone specjalnym stickerami „Kupując wspierasz Kobiety”. Równocześnie na rynku pojawią się gadżety akcji - stickery, breloki i lusterka. Każdy sklep, który włącza się do akcji jest oznaczany plakatami informującymi o kampanii. Część dochodu, ze sprzedaży oznaczonych produktów, zostanie przeznaczone na wsparcie Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”.

Patronami akcji są Program 1 Polskiego Radia, „Super Express”, Wirtualna Polska oraz magazyny „Party” i „Flesz”.

Pierwsza odsłona kampanii realizowana była jesienią 2012 roku (więcej na ten temat).
 

Autor:p5

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas