Telewizja2016-01-28
3

„Druga szansa”, „MasterChef Junior” i „Agent-Gwiazdy” w reklamach TVN

Telewizja TVN w poniedziałek 1 lutego br. rozpocznie kampanię reklamową wiosennej ramówki. Stacja promować w niej będzie trzy nowości.

Reklamowane będą: nowy serial „Druga szansa” z Małgorzatą Kożuchowską, nowy talent-show „MasterChef Junior” oraz reality-show „Agent-Gwiazdy” (poznaj szczegóły wiosennej ramówki).

Działania obejmą prasę, radio, internet oraz outdoor (w tym siatki wielkoformatowe). Ruszą 1 lutego br. i potrwają do końca marca.

Kreację kampanii przygotowała telewizja TVN. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom.

Działaniom zewnętrznym towarzyszy autopromocja, w przyszłym tygodniu TVN zaprezentuje też wiosenny spot wizerunkowy.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas