Reklama2007-06-22
0

Drugi Lew dla Arc Warsaw

Agencja Arc Warsaw (Leo Burnett Group) zdobyła w Cannes Brązowego Lwa w kategorii Cyber.

Doceniono kampanię internetową „Before You Enter – Wear Condoms” przygotowaną dla Krajowego Centrum ds. AIDS.

- Nie od wczoraj nasz zespół wyróżnia się dużą kreatywnością. Ta sama praca została już doceniona w naszym kraju – mówi nam Robert Lipka z Arc Warsaw.

Na tegorocznym bardzo ważnym w środowisku Polskim Konkursie Reklamy (KTR) tę samą pracę w kategorii „Nowe media” (strony www, mikrowitryny, prezentacje online) nagrodzono złotem.
  
(Pracę zobaczyć można tu.)

Dzień wcześniej Adam Smereczyński i Konrad Grzegorzewicz również z Arc Warsaw zdobyli na międzynarodowym konkursie reklamy Cannes Lions Brązowego Lwa w kategorii Young Creatives (zdjęcie).

Podobne informacje:

Autor:łk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas