Telewizja 2015-12-23
8

„Drwale” hitem Polsat Play. Stacja nokautuje TVN Turbo

Nowy serial dokumentalny „Drwale” po trzech odcinkach przyciąga do Polsat Play średnio 270 tys. widzów. Produkcja notuje kilkukrotnie wyższy udział od średniego udziału stacji. Lifestylowy kanał w czasie jego emisji nokautuje konkurencyjne TVN Turbo.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków „Drwali”, emitowanych na antenie Polsat Play w niedziele o godz. 22.00 (począwszy od 6 grudnia br.), wyniosła 272 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,93 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 2,33 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność serialu rośnie z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek miał 224 tys. widzów, drugi - 248 tys., a trzeci przyciągnął przed ekrany już 344 tys. osób.

Oglądalność „Drwali” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

Wyniki produkcji są kilkukrotnie wyższe od średnich dobowych udziałów Polsat Play, które w okresie od 6 do 20 grudnia br. wyniosły odpowiednio 0,51 proc. i 0,65 proc.

Polsat Play w czasie emisji „Drwali” zdecydowanie wygrywa walkę o widza ze swoim głównym konkurentem - kanałem TVN Turbo, który w tym paśmie ma zaledwie 0,38 proc. udziału w grupie 4+ i 0,53 proc. w 16-49.

Widownia konkurencji w czasie emisji programu

Zobacz tabelę

„Drwale” to serial dokumentalny Ireny oraz Jerzego Morawskich, w którym pokazują oni widzom życie bieszczadzkich drwali, ludzi niepokornych i twardych, którzy wykonują niebezpieczny zawód, a w Bieszczadach często szukają azylu przed sądami, nieudanymi związkami, alimentami. W paśmie premierowym odcinki emitowane są w wersji nieocenzurowanej.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Drwale, Polsat Play, serial dokumentalny

KOMENTARZE (8) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas