Nowy serial dokumentalny „Drwale” po trzech odcinkach przyciąga do Polsat Play średnio 270 tys. widzów. Produkcja notuje kilkukrotnie wyższy udział od średniego udziału stacji. Lifestylowy kanał w czasie jego emisji nokautuje konkurencyjne TVN Turbo.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków „Drwali”, emitowanych na antenie Polsat Play w niedziele o godz. 22.00 (począwszy od 6 grudnia br.), wyniosła 272 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,93 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 2,33 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność serialu rośnie z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek miał 224 tys. widzów, drugi - 248 tys., a trzeci przyciągnął przed ekrany już 344 tys. osób.
Oglądalność „Drwali” odcinek po odcinku
Zobacz tabelęWyniki produkcji są kilkukrotnie wyższe od średnich dobowych udziałów Polsat Play, które w okresie od 6 do 20 grudnia br. wyniosły odpowiednio 0,51 proc. i 0,65 proc.
Polsat Play w czasie emisji „Drwali” zdecydowanie wygrywa walkę o widza ze swoim głównym konkurentem - kanałem TVN Turbo, który w tym paśmie ma zaledwie 0,38 proc. udziału w grupie 4+ i 0,53 proc. w 16-49.
Widownia konkurencji w czasie emisji programu
Zobacz tabelę„Drwale” to serial dokumentalny Ireny oraz Jerzego Morawskich, w którym pokazują oni widzom życie bieszczadzkich drwali, ludzi niepokornych i twardych, którzy wykonują niebezpieczny zawód, a w Bieszczadach często szukają azylu przed sądami, nieudanymi związkami, alimentami. W paśmie premierowym odcinki emitowane są w wersji nieocenzurowanej.