Reklama2006-08-31
0

Drzwi otwarte Skody

Agencja Peppermint wygrała przetarg na przygotowanie drzwi otwartych w salonach sprzedaży w związku z wprowadzaniem na rynek Skody Roomster.

Przetarg rozpisany został w lipcu, brały w nim udział 2 agencje.

Drzwi otwarte promujące model Skody Roomster we wszystkich salonach Skody
w całej Polsce odbędą się na przełomie września i października. W ramach wygranego przetargu agencja Peppermint jest odpowiedzialna za przygotowanie scenariusza drzwi otwartych, kreację materiałów POS oraz działania promocyjne skierowane do odwiedzających salony.
 
Roomster to nowy model Skody. Kompaktowe auto o cechach funkcjonalnych minivana,  wprowadzone zostało na rynek przez Skoda Auto Polska w lipcu br. Agencja Peppermint była odpowiedzialna za realizację działań BTL związanych z I etapem kampanii launchowej Skody Roomster.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas