Reklama2010-04-26
0

DSK będzie promować Gdańsk

Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg na przygotowanie wizerunkowej kampanii promującej Gdańsk. Okazała się lepsza od 14 innych firm starających się o to zlecenie.

W przetargu na przygotowanie wizerunkowej kampanii promującej Gdańsk w Polsce i za granicą agencja DSK uzyskała najwyższą notę za strategię działań, co stanowiło 65 proc. całościowej oceny. O zlecenie ubiegało się jeszcze 14 firm, m.in. Blue Grass, Grupa Eskadra, Just, Ogilvy Action, Strategia 360 i Metropolis.

Kampania promująca Gdańsk ma zwiększyć jego znajomość przede wszystkim wśród osób w wieku 16-45 lat, żyjących w dużych miastach oraz mających średnie lub wyższe wykształcenie. Akcja będzie prowadzona w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze.

Autor:tw

Więcej informacji:DSK, Gdańsk, agencja reklamowa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas