Reklama2005-03-30
0

Dsk dla Hitachi

Koncern Hitachi Power Tools poszerzył swój asortyment o nowy produkt: kosy spalinowe. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie kampania BTL

Opracowanie kreacji oraz produkcję materiałów POS powierzono - obsługującej Hitachi od 2004 r - agencji reklamowej dsk.

Kampania pod hasłem: "Trzeba mieć fantazję i… odpowiedni sprzęt" rozpoczęła się w marcu i potrwa do końca czerwca. Oprócz Polski obejmować będzie Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Serbię, Chorwację, Macedonię oraz Włochy i Holandię. Wszystkie materiały dla tych krajów przygotowała Agencja dsk.

To już kolejny raz, kiedy kreacja opracowana przez dsk wykorzystywana jest także poza Polską. W 2003 r. spot telewizyjny przygotowany przez agencję  dla Panasonic Polska, ogladać mogli także widzowie Europy Środkowo- Wschodniej. Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku firmy DLH (producent podłóg i wyrobów z drewna egzotycznego) gdzie kreacja do ogłoszeń prasowych i materiałów BTL była adaptowana w Czechach i na Słowacji. 

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas