Reklama2010-09-27
0

DSVC-100S - miernik efektywności reklamy DS

 Nowy system DSVC (Digital Signage Viewer Counter) firmy EcafTech wykorzystuje technologie wykrywania twarzy i zliczania osób, które obejrzały wyświetlany materiał do mierzenia efektywności konkretnego rozwiązania Digital Signage.

Ponadto umożliwia w czasie rzeczywistym dobór wyświetlanego materiału, na podstawie charakterystyki obecnych i potencjalnych odbiorców (ich liczebności, płci itd.). Nowe rozwiązanie tajwańskiej firmy DSVC-100S może zostać w łatwy sposób dostosowane do potrzeb użytkownika, oszczędza czas przeznaczony na mierzenie efektywności, a dodatkowo pomaga zwiększyć rentowność (ROI) reklamy OOH.

W przypadku Digital Signage wskaźnik ROI jest jednym z najistotniejszych elementów dla wszystkich firm w tej branży. Przy wykorzystaniu niewielkich kamer i komputerów, system DSVC można zastosować praktycznie w każdym projekcie DS.

Źródło: 4press

Autor:km / 4press

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas