Reklama2004-02-17
0

Duża kampania Scan Holiday

"Pierwsi na wakacjach" - Scan Holiday promuje produkt "First Minute"

Biuro podróży Scan Holiday Travel rozpoczęło kampanię outdoor i radiową swojego produktu First Minute pod hasłem "Pierwsi na wakacjach".

Kampania billboardowa, która potrwa kilka tygodni obejmuje swoim zasięgiem Warszawę i jest wspierana kampanią radiową w Radiu Pogoda oraz akcją promocyjną w 16 kinach na terenie całej Polski. Billboardy i spoty radiowe oraz materiały BTL zostały opracowane przez zespół freelancerów współpracujących ze Scan Holiday. Zakupem mediów zajmuje się Initiative Media Warszawa, zaś obsługę PR powierzono Feedback/Hill and Knowlton sp. z o.o. Dotychczas głównym medium wykorzystywanym w promocji First Minute był dodatek Gazety Wyborczej - Turystyka.

First Minute polega na wczesnej rezerwacji letniego wyjazdu wakacyjnego na bardzo korzystnych warunkach. Klient może wybrać dowolny hotel i miejscowość z pełnej oferty katalogowej biura, płacąc odpowiednio mniej. W lutym rabat od ceny katalogowej wynosi nawet 1600 PLN od pary, zaś cena za wyjazd dziecka - niezależnie od hotelu, kraju i czasu trwania wyjazdu - jest stała i wynosi 700 PLN. Znak First Minute, decyzją Urzędu Patentowego RP wydaną w roku 2000, jest zastrzeżonym znakiem towarowym i dotyczy tylko i wyłącznie produktu biura podróży Scan Holiday Travel.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas