Prasa2009-11-13
0

Duże spadki na rynku miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w sierpniu 2009roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największyspadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twój Maluszek"(również Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" wsierpniu 2009 r. wyniosła 90 753 egz. i była o 109 proc. wyższa niżw analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "MamDziecko" (Wydawnictwo Bauer), który w lipcu sprzedał się wilości 74 924 egz. (spadek o 16 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora) zesprzedażą ogółem na poziomie 73 384 egz. (spadek o 11 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Mamo, to ja".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas