Prasa2009-11-16
0

Duże spadki na rynku pism motoryzacyjnych

W sierpniu 2009 roku większość tytułów z segmentu pismmotoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadeksprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Lideremsegmentu był "Auto Świat", spada sprzedaż "Top Gear".

Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" (AxelSpringer Polska) wyniosła w sierpniu 2009 r. 105 455 egz., co wstosunku do sierpnia 2008 roku oznacza spadek o 3 proc. - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 104 077 egz. (wzrost o1 proc.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "TopGear" (Burda Media Polska), który na polskim rynkuzadebiutował w marcu 2008 roku. Jego sprzedaż w sierpniu 2009 r.wyniosła 76 652 (w dół o 15 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiącamożna stwierdzić, że najwięcej zyskał "Motor".

Zobacz tabelę



* -"Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuływymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas