Prasa2009-08-11
0

Duży spadek sprzedaży 'Logo', zyskuje 'CKM' i 'Forbes'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wmaju 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w maju br. wyniosła 79479 egz. i była o 5 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health"(Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 582 egz.(spadek o 10 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się"Playboy" (Marquard Media Polska), któregosprzedaż w porównaniu do maja 2008 r. spadła o 9 proc. i wyniosła53 004 egz.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę


W maju br. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym41 248 egz., zyskując 4 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca2008 roku.

Zobacz tabelę

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost spadek sprzedażyodnotował tylko "Forbes".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas