Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w kwietniuduży spadek sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej? Zapraszamy dozapoznania się z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w kwietniu2008 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodnikówspołeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 150 728 egz. i byłao 13,3 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Słabywynik odnotował również "Wprost" - spadek o 32 proc. do poziomu105,4 tys. egzemplarzy (najgorszy wynik w swojej historii).
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel SpringerPolska) - sprzedaż wzrosła o 1 proc. i wyniosła 123 088egzemplarzy. Wynik poprawił także "Przekrój".
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając"Forum".