Prasa2009-04-21
0

Duży spadek sprzedaży 'Przekroju' i 'Newsweeka', zyskuje Angora

Największe tygodniki opinii zamknęły luty 2009 r. wzrostemsprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem.Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 43 proc. - stracił"Przekrój" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Polityki" w lutym 2009 r. wyniosła 150 624egz., czyli podobnie co w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynikaz danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przezportal Wirtualnemedia.pl.

Za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo KuriiMetropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie132 156 egz. (wzrost o 1,3 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Wprost" (AWR "Wprost"), którysprzedał się w ilości 111 903 egz. (wzrost o 1,8 proc.).

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk MirosławKuliś), która w lutym br. sprzedała się w ilości 324 192 egz.(wzrost o 11 proc.).

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:Newsweek, Polityka, Przekrój, Wprost, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas