Prasa2009-07-17
0

Duży spadek sprzedaży 'Przekroju' i 'Wprost', zyskuje 'GośćNiedzielny'

Największe tygodniki opinii zamknęły maj 2009 r. spadkiem sprzedażyw porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem. Liderem była"Polityka", najwięcej - aż 31 proc. - stracił "Przekrój" - raportportalu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Polityki" w maju 2009 r.wyniosła 137 623 egz., czyli o 11 proc. mniej niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "GośćNiedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "GośćNiedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 135 061 egz. (wzrost o8 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "NewsweekPolska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się wilości 111 618 egz. (spadek o 7 proc.).

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem była "Angora" (WydawnictwoWesta-Druk Mirosław Kuliś), która w maju br. sprzedała się w ilości301 787 egz. (wzrost o 2 proc.).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:Newsweek, Polityka, Przekrój, Wprost, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas