Prasa2009-05-22
0

Duży spadek sprzedaży 'Tiny' i 'Chwili dla Ciebie'

W marcu 2009 dwa z czterech tygodników poradnikowych miało niższąsprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Najwięcej zyskałtygodnik "Pani Domu" (Marquard Media Polska), który w rankinguznalazł się trzecim miejscu. Liderem była "Chwila dla Ciebie"(Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem "Chwili dla Ciebie" w marcu 2009 r. wyniosła 288195 egz. i była o 29 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer), któregosprzedaż w marcu 2009 r. w porównaniu do lutego 2008 r. spadła o 35proc. do 268 751 egz.

Zobacz tabelę


Porównanie sprzedaży z marca 2009 r. do sprzedaży z lutego 2009 r.pokazuje, że spadła sprzedaż wszystkich tygodników.
Zobacz tabelę


Od lutego "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) ukazuje się jakodwutygodnik.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas