Prasa2009-08-26
0

Duży spadek sprzedaży 'Top Gear', 'Auto Świat' lider pismmotoryzacyjnych

W maju 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych(tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniuz analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "AutoŚwiat".

Na pozycji numer utrzymał się tygodnik* "AutoŚwiat" (Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółemwyniosła w maju 2009 r. 104 451 egz., co w stosunku doanalogicznego okresu w 2008 roku oznacza spadek o 1 proc. - wynikaz danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 88 979 egz. (rok temu96 943 egz.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "TopGear" (Burda Media Polska), który na polskim rynkuzadebiutował rok temu. Jego sprzedaż w maju 2009 r. wyniosła 80 072egz. (w maju 2008 r. - 97 019 egz.).

Zobacz tabelę



Zobacz tabelę



* "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałetytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas