Prasa2006-10-08
0

Duży spadek sprzedaży tygodnika "Tina"

W lipcu 2006 roku największy wzrost sprzedaży wśród tygodnik poradnikowych zanotowała "Pani Domu".

Lider segmentu pozostał tygodnik "Tina" (Bauer), którego średnia sprzedaż w lipcu 2006 roku wyniosła 359 218 egz., czyli o 16,7 proc. mniej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
 
Na drugim miejscu uplasowała się "Przyjaciółka" (Edipresse) - spadek o ponad 7 proc. a na czwartym ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 48 proc.. Tygodnik "Naj" w lipcu cieszył się mniejszym zainteresowaniem niż rok wcześniej.
 

Zobacz tabelęft height=17>Pani Domu612290311430463791210334


 
dane za czerwiec 2006 i 2005

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas