Telewizja2007-04-02
0

Duży spadek TVP2, Polsat wyprzedził TVN

W I kwartale 2007 roku spory spadek udziałów w rynku telewizyjnym odnotowała Dwójka, traci też lider - TVP1. Jak wygląda czołowa piętnastka?

Liderem rynku telewizyjnego w I kwartale 2007 pozostaje - z udziałami wynoszącym 24,38 proc. - telewizyjna Jedynka – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Publiczna stacja odnotowała jednak spadek o 0,39 punkta procentowego w stosunku do analogicznego okresu 2006 roku.

Na drugim miejscu utrzymała się Dwójka, której udziały spadły jednak aż o 1,88 p.p. Z czwartego na trzecie awansował Polsat, który odnotował wzrost udziałów o 0,33 p.p. Słonecznej stacji udało się wyprzedzić TVN, który spadł na czwartą pozycję, zmniejszając swoje udziały o 0,11 p.p. Niezmiennie na piątym miejscu pozostaje TVP3, choć ten kanał również odnotował spadek udziałów (o 0,32 p.p.)

Najpopularniejsza stacją tematyczną w I kwartale 2007 roku był główny konkurent TVP3 – informacyjny kanał TVN24, który zwiększył udziały o 0,93 proc., dzięki czemu awansował z miejsca szóstego na piąte. TVN24 wyprzedził tym samym ponadregionalną telewizję TV4, która spadła w rankingu, choć jej udziały wzrosły (o 0,03 proc.) 

Zobacz tabelę14TVN Turbo0,55%Polsat2 Int.0,52%15Polsat2 Int.0,53%TVN Turbo0,46%

Wszystkie publikowane dane odnoszą się do okresów 1 stycznia – 29 marca 2006 oraz 1 stycznia – 29 marca 2007.

Autor:pp - AGB Nielsen Media Research

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas