Prasa2009-05-18
0

Duży spadek wpływów reklamowych 'Dziennika' i 'Gazety Wyborczej'

Wpływy reklamowe dzienników w kwietniu 2009 roku spadły o 22 proc.w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Najwięcej stracił'Dziennik' (w dół o 47 proc.), najmniejszy spadek odnotował "Fakt"a liderem pozostała "Gazeta Wyborcza" (spadek o 30 proc.).

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła wkwietniu 2009 roku cennikowe wpływy z reklam do poziomu 67,1 mlnzł, czyli o 28 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 - wynika zmonitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor przygotowanychdla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska"(Polskapresse), który zanotował przychody reklamowe napoziomie 25,4 mln zł (spadek o 3,4 mln zł). Trzecie miejsceprzypadło dla "Faktu" (Axel Springer Polska) -16,6 mln zł (spadek o 1,4 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 197,5 mln zł wkwietniu 2009 r. wobec 253,8 mln zł w analogicznym okresie 2008roku (dane cennikowe, dane bez autopromocji).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę


dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas