Prasa2009-03-23
0

Duży spadek wpływów reklamowych 'Dziennika' i 'Rzeczpospolitej'

Wpływy reklamowe dzienników w lutym 2009 roku spadły o 15 proc. wporównaniu do analogicznego okresu rok temu. Najwięcej stracił'Dziennik', najmniejszy spadek odnotował "Fakt" a liderem pozostała"Gazeta Wyborcza".

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w lutym 2009 rokucennikowe wpływy z reklam do poziomu 65,96 mln zł, czyli o 15 mlnzł wobec analogicznego okresu 2008 - wynika z monitoringu gazetcodziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska" (Polskapresse),który zanotował przychody reklamowe na poziomie 23,4 mln zł (spadeko 3,1 mln zł). Trzecie miejsce przypadło dla "Faktu" (Axel SpringerPolska) - 13,38 mln zł (spadek o 0,6 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 179,9 mln zł wlutym 2009 r. wobec 211,8 mln zł w analogicznym okresie 2008 roku(dane cennikowe, dane bez autopromocji).

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas