Reklama2008-12-22
0

Duży spadek wpływów reklamowych "Gazety Wyborczej", zyskuje kino ioutdoor

Wpływy reklamowe dzienników w listopadzie 2008 roku spadły o 5proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Sporo straciła'Gazeta Wyborcza i 'Rzeczpospolita', zyskał "Fakt". W listopadziewięcej wydano tymczasem na reklamę w kinie i na outdoorze - raportWirtualnemedia.pl.

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w listopadzie 2008 rokucennikowe wpływy z reklam do poziomu 82,1 mln zł, czyli o 9,4 mlnzł wobec analogicznego okresu 2007 - wynika z monitoringu gazetcodziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska" (Polskapresse),który zanotował przychody reklamowe na poziomie 30,1 mln zł (spadeko 0,5 mln zł). Trzecie miejsce przypadło dla "Faktu" (Axel SpringerPolska) - 19,7 mln zł (wzrost o 3,3 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w listopadzie2008 roku 241 mln zł wobec 253 mln zł w 2007 roku (dane bezautopromocji).


Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy zinnymi profesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl - portalspołecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu, marketingu,PR, badań i gospodarki!


Zobacz tabelę


Zobacz tabelę

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

W listopadzie więcej wydano tymczasem na reklamę w telewizji,kinie, w radiu, na outdoorze i magazynach - podsumowanie wpływówreklamowych (z autopromocją).

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas