Telewizja2009-05-07
0

Duży spadek wpływów reklamowych Polsatu, więcej zarobiły kanały TVPi TVN

Liderem wpływów reklamowych w kwietniu b.r. była telewizja TVN.Stacja zarobiła cennikowo 294 mln złotych, drugie miejsce przypadłoPolsatowi. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazłasię VIVA Polska - wzrost o 181 proc.

Wpływy z reklam TVN w kwietniu br. wyniosły 294,5 mln zł i byłyo 12,4 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku -pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane TNSOBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nieobejmują rabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się Telewizja Polsat,która w zeszłym miesiącu zanotowała przychody reklamowe na poziomie194 mln zł (o 23 proc. niższe niż w kwietniu 2008 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 164 mln zł,czyli o 34 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 -czwarta w rankingu - odnotowała wzrost wpływów z reklam o 26 proc.do poziomu 110 mln zł.

Szóstą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnieliderem kanałów tematycznych. W kwietniu br. jej przychody wyniosły26 mln zł i były o 181 proc. wyższe niż rok temu.

Zobacz tabelę
Zobacz tabelę


Najwięksi reklamodawcy
Unilever Polska, Polska Telefonia Cyfrowa i Polkomtel to firmy,które przeznaczyły najwięcej na reklamę w telewizji w kwietniu 2009roku.
Zobacz tabelę

Zobacz tabelę


Wszystkie dane mają charakter cennikowy. Nie uwzględniająudzielanych rabatów.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas