Prasa2007-04-05
0

Duży wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej

Rośnie sprzedaż "GW", "PB" i "Parkietu", duży spadek Rzeczpospolitej - najnowsze dane ZKDP i unikatowe tabelki tylko u nas.

Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż "Faktu" w lutym 2007 wyniosła 532 172 egzemplarzy, jest to wynik zbliżony do analogicznego okresu sprzed roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
 
Średnia sprzedaż drugiej „Gazety Wyborczej” wyniosła 468 059 egz. Jest to wynik lepszy o 15 proc. niż w lutym 2006 (410 273 egz.).

Na trzecim miejscu uplasował się „Dziennik” (Axel Springer Polska) - na rynku od kwietnia 2006 -  ze średnio sprzedażą 218 352 egz.

Drugi tabloid „Super Express” - z powodu spadku sprzedaży z poziomu 212 965 egz. do 204 048 egz. - znalazł się na czwartym miejscu.

Kolejne miejsce zajęła „Rzeczpospolita” – spadek sprzedaży do 146 453 egz. (rok wcześniej 160 698 egz.).  

Zobacz tabelęght SDNUM="1045;" SDVAL="112216">11221662553Puls Biznesu30432199723016119443Parkiet26614115492566410300

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas