Telewizja2010-06-04
12

Duży wzrost TVN 24 i Cartoon Network, traci Mini Mini i Viva

W maju TVN 24 była liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej? Top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Liderem kanałów tematycznych w maju 2010 roku była telewizja TVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z 2009 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału w rynku o 1,65 punktu proc. do poziomu 4,54 proc.. Drugi kanał w rankingu – Disney Channel –  zyskał 0,04 punktu proc. (1,04 proc.), utrzymując pozycję lidera kanałów dla dzieci (za nim Cartoon Network i Mini Mini).

Liderem w segmencie kanałów sportowych był Polsat Sport, który miał 0,54 proc. udziału w rynku (0,39 proc. przed rokiem) - za nim w zestawieniu znalazł Eurosport (0,43 proc.) i Polsat Sport Extra.

Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali Vivę Polska 0,62 proc. widowni (0,70 proc. w tym samym miesiącu 2009 r.). Za nią znalazły 4 fun TV i  MTV.

Najchętniej oglądanym kanałem filmowym był AXN (wzrost z 0,72 proc. do 0,75 proc.). Drugie miejsce należało do kanału Kino Polska, a pierwszą trójkę uzupełnił Hallmark z wynikiem 0,38 proc..

Na czele stacji dokumentalno-przyrodniczych znalazł się kanał Discovery, który z udziałem wynoszącym 0,45 proc. wyprzedził stację Discovery World (0,30 proc. udziału) oraz Animal Planet (0,28 proc. udziału).

Liderem na rynku kanałów lifestylowych był TVN Style przed TVN Turbo (odpowiednio 0,43 proc. i 0,41 proc. udziału w rynku).
 

Zobacz tabelę


W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, na pozycji lidera wzmocniła się telewizja TVN24.

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24 przed kanałem dla dzieci Mini Mini. 

Zobacz tabelę


 

Autor:masz

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas