Prasa2007-06-19
0

Duży wzrost Wprost, Polityka liderem

Większość tygodników społeczno-politycznych zanotowało w kwietniu spadek sprzedaży. Unikatowe tabelki tylko u nas.

"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) odnotowała w kwietniu 2007 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 173 912 egz. i była o 2,1% niższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugie miejsce awansował "Wprost"  (AWR Wprost) - sprzedaż wzrosła o 5,6 proc. do poziomu 156,7 tys. egzemplarzy (do ostatniego numeru kwietniowego dołączona była płyta DVD: 'Propaganda PRL-u - kroniki filmowe').

Pierwszą trójkę zamyka "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej), którego sprzedaż spadła o 2,1 proc. i wyniosła 138,9 tys. egzemplarzy. Czwarty "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - w stosunku do kwietnia 2006 - zmniejszył sprzedaż o 7,2% (124 321 egz.).

Zobacz tabelęe="Arial Narrow" size=1>2060699471720609291888

Podobne informacje - kwietniowe dane ZKDP:

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas